Torsdag 10/1 -12 (Första iPad-inlägget)

Kära läsare. Detta är det första inlägget som jag skriver på min nya iPad. Den kom idag. Kändes som en ganska lång väntan. Me like.

Körde karate idag. Var ett riktigt hårt pass. Körde mitsar för första gången på lääänge. Är öm överallt. Jag säger det igen: Man är inte 20 längre.
En rolig sak hände idag. Sensei, huvudtränaren, frågade när jags tänkt gå upp till svart bälte. Jag svarade att jag hade planerat göra det om två år. Han tyckte jag borde göra det om ett år. Han tyckte det såg såpass bra ut på de pass han sett mig träna. Får väl se hur det blir. Är kul att höra i alla fall.

Det var det inlägget det.

Dags att sova. Gör för ont i kroppen när jag ligger och skriver i sängen.

Ta hand om dig vem du än är och var du än finns.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0