Måndag 9/1 -12 (Nu ska det gnällas!)

Kära läsare. Nu ska det gnällas. Jag måste. Kan inte låta bli. Vill du inte läsa mitt gnäll så råder jag dig att sluta läsa nu och återkomma en annan dag.

# Jag är sjukt trött. Fattar inte vad det är. I morse när jag skulle kliva upp var jag så trött att jag mådde illa. Inte kul.

# Min jävla iPad har inte kommit ännu. Ogilla.

# För nån vecka sedan hörde jag om en mamma som hade krockat med sin bil. Varför? Jo, hon satt och ammade sitt barn när hon körde. Vad är det för fel på människor?

# Var och handlade i världens SÄMSTA skitbutik idag. Konsum i Getinge. Skulle köpa bröd. Fanns EN brödsort kvar. Skit. Skulle köpa kyckling. Den var slut. Fick bli kycklingklubbor istället. De var torra som FAN. Skit. Skulle sedan betala. Fick inte in kortet ordentligt första gången. En tjurig kassörska fräser åt mig att jag väl måste begripa att jag ska trycka in kortet ordentligt. Servicetänkande? Nej. Vad är det för fel på människor?

# Jävla skitväder! Om nu vintern inte tänker infinna sig så kan vintern dra åt helvete och lämna plats åt våren.

# Det skjuts i Malmö. Vad är det för fel på människor?

# En 10-årig pojke hittas ensam och frusen utanför en idrottshall. Tydligen har pappan lämnat honom där för att han spelade för dålig innebandy. En polisanmälan är gjord, MEN ingen vet vem pojken är. Ingen vet vem pappan är. Hur är det ens möjligt att INGEN vet vilka de är? Han som körde hem pojken träder inte fram. VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FEL PÅ MÄNNISKOR?????????????

Får avsluta med nåt som INTE är gnäll. Kollade på film igår. Första actionfilmen på den nya tv:n med hemmabio. Var mysigt. Jag tyckte filmen var helt ok. Underhållande action. Helt ok effekter. Tyckte dock den spårade ur en liten aning mot slutet. Ändå godkänd.

Betyg 3 av 5 snakes (~~~)

Jag hoppas ni hade överseende med lite gnäll. Ber om ursäkt, men ibland är det skönt att skriva av sig lite. Hoppas att jag inte skrämt bort er.

Ta hand om dig vem du än är och var du än finns.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Bror Din

Känns väl skönt att det snart e dags för en liten Stockholmsresa i allt detta elände....;)

2012-01-09 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0