Fredag 6/1 -12 (Ett nytt år)

Kära läsare. Ett nytt år är över oss. Har ni några nyårslöften att dela med er av? Själv valde jag att skippa det i år. Kändes meningslöst. Ni vet väl att jorden kommer att gå under i år? Jo, det är sant. Den 21/12 2012 är det över. I alla fall om man ska tro maya-indianerna och ett antal andra knäppgökar.

Nyårsafton blev väldigt lyckad. Vi fick besök av H och J. Är alltid trevligt att träffa dem och jag är glad över att ha dem som vänner.
Maten bestod av kräftsoppa till förrätt, vitlöksspäckad fläskfilé till huvudrätt och glass med varma bär till efterrätt. Detta sköldes ner med öl och whiskey. Mycket gott!
Vi spelade spel och skrattade och pratade skit innan vi smällde av en massa fyrverkerier i trädgården. Alltid kul att smälla lite. Nästa år ska jag köpa ännu mer raketer. Om inte annat för att reta min omgivning. Moahahaha!

Den här veckan har jag beredskap. Har varit en ganska lugn vecka än så länge. 14 sökningar hittills. Tycker det räcker bra så. ;-)

Lite åsikter om saker och ting för tillfället:

# Kollade på Sherlock Holmes på bio förra veckan

Betyg: 4 av 5 snakes. SE DEN!

# TV4 borde fan inte få sända sport. Jävla reklamavbrott HELA tiden. Rövhål!

# Vilken kändis knullar med vilken kändis? I don´t know and i don´t care.

# Detta kan mycket väl vara världens vackraste brud:

Megan Fox... Kommentarer överflödiga.

# Juniorguld i hockey. Bra skit.

# Tycker att det är piss att skidorna sänds vid så dumma tider. FINNS ju folk som jobbar mitt på dagen.

# Jag har världens underbaraste sambo. Hon har hållt ställningarna hemma med en rastlös 7-åring medans jag har jobbat. TACK ÄLSKLING!

Det var mina åsikter för tillfället. Jag går hemma och väntar på att min beställda iPad2 ska komma. Måndag hoppas jag.

Förra veckan köpte vi en ny tv. 42 tums plasma. Hade försäljaren fått bestämma så hade den blivit dubbelt så dyr. Han menade att denna vi köpte var ganska dålig. Bl.a så sa nötet att bilden kunde flimra om man tittade på sport som fotboll och hockey på tv:n. Jag har sett båda delar på den nu. Har då fan inte sett annat än perfekt bild. Detta trots att jag kollade på ca 15 cm avstånd. Nåja, nöjda är vi i alla fall.

Jag tycker det är trevligt att så många följer min blogg. Keep going and tell your friends. Love u all! 

Ta hand om dig vem du än är och var du än finns.

På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0