Söndag 26/2 -12 (Jag överlevde...)

...veckan som gick, men det var inte mer heller. Jag känner att dödens kalla hand börjar släppa sitt grep om mig. I måndags och tisdags var jag hemma från jobbet. Jag var MANLIGT FÖRKYLD! Med FEBER! Ni män som råkat ut för detta vet hur nära döden jag har varit.

Eftersom jag stirrat döden i vitögat har det inte blivit någon karate i veckan som gått. Som det ser ut nu så blir det ingen kommande vecka heller. Jag ska dock försöka hinna med att träna lite före mina nattpass den här veckan. Får se hur det går med det.

Min beredskapsvecka är (snart) över för den här gången. Var som sagt sjuk måndag och tisdag så jag har bara haft den kvällstid och helgen. En rekordlugn vecka har det varit hittills. Jag antar att jag får ta det som ett gott tecken. Det betyder ju att saker och ting flyter som de ska.

Vi har inföskaffat en ny familjemedlem. En liten söt katt som heter "Iza". En närmare redogörelse kommer i senare inlägg.

Veckan som kommer är det "sonvecka". Det är mycket som ska göras denna veckan. Utvecklingssamtal, fotbollscuper och barnkalas för klasskompisar som fyller år. Det är därför det inte lär bli någon karate. Ska ju hinna med att köra sjukbil också.

Lite åsikter om saker för tillfället:

# Grattis kronprinsessan till en liten dotter! Kul för dig! Synd att du lät en sån tönt som den du är gift med bli pappa till lilla prinsessan bara. Du kan förresten ge din lillasyster mitt nummer när du vill ;-)

# Går och grunnar på att köpa Mustaschs senaste skiva. Nån som har hört den? Är den bra?

# Newcastle tappade 2-0 hemma mot ett jävla bottengäng. SKIT!

# Vilken kändis knullar med vilken kändis? Don´t know. Don´t care.

# Satanshelvetesmelodifestivalskit! Det är MAGISKT DÅLIGT!

Nu är det dags att gå och äta lite kvällsmat. Min underbara sambo har lagat.

Ta hand om dig vem du än är och var du än finns.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: J

Varför är Daniel en tönt? Jag har aldrig hört eller sett honom mer än på bild.

2012-02-26 @ 18:49:05
URL: http://babbelbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0