Söndag 26/8 -12 (Det var lääänge sedan)

Är ni där, kära läsare. Är ni kvar? Jag hoppas det. Om inte så får kanske nya läsare hitta hit. Vem vet.
 
Vart har jag varit? Tja, jag har varit där jag alltid har varit känns det som. På jobbet. Nej, skämt åsido. Det känns som om inspirationen har kommit tillbaka till mig efter en tids frånvaro. Det har varit extremt mycket den senaste tiden och semestern, som kom i början av det vi kallar för sommar, var extremt välbehövlig och välkommen.
 
Semestern tillbringades bl.a med en vecka nere på Mallorca med sambo coh son. Det var sonens första utlandssemester. Mycket trevligt och mysigt på alla sätt. Resten av sommaren då, undrar ni? Tja, jag kan sammanfatta den så här: regn, regn, regn, ambulansjobb, ambulansjobb, ambulansjobb, regn, regn, regn, alldeles för lite dykning och lite mera regn. Däremellan lyckades vi dock klämma in lite besök av goda vänner. E och H var här och kollade på Winnerbäck. MYCKET trevligt. Sällskapet, alltså. Lilla J var också här och hälsade på. Det var också extremt trevligt på alla sätt. Synd att det blir för sällan dock.
 
Igår var min kära sambo coh jag på Liseberg. Det var vi inte ensamma om. Det var mycket folk där, men det var inget som störde. Var supermysigt och roligt i alla fall. Dessutom blev det betydligt färre människor och kortare köer efter att det började regna. Blev mycket "Balder" och mycket "Bergbana". Sambon, som inte har någon skräck i kroppen, vågade sig upp i "Atmosfear" också. Den fick hon dock åka ensam. Fy fan, vilken vidrig attraktion.
 
Kommande vecka är en "sonen-vecka". Dessutom är det en vecka med "AiB" också. Det betyder mer administration och mindre ambulanskörande. Något som är väldigt trevligt som omväxling.
 
Dags för lite åsikter:
 
# Såg en extremt rolig film i fredags. En VÄLDIGT rolig film. Min barnsliga humor rakt igenom.  Kolla in trailern:
 
 Betyg: 4 av 5 snakes (~~~~)
 
# Vilken kändis knullar med vilken kändis? Don´t know. Don´t care.
 
# Vilket väskmärke är det som gäller för tillfället? Skiter jag också i.
 
# Hann med en film till i fredags. "Hungerspelen" är första delen i en trilogi baserad på Suzanne Collins böcker. Har läst alla böckerna och nu sett den första filmen. Filmen är väldigt trogen boken och det är bra. Ni bara MÅSTE se den. Den är fruktansvärt bra! Passa på att läsa böckerna också, vetja. Ni kommer inte bli besvikna. Filmen är 2 tim 20 min ren underhållning. Trailer:
Betyg: 5 av 5 snakes (~~~~~)
 
Nu kallar kvällens plikter. Vi hörs igen, mina vänner.
 
Ta hand om dig vem du än är och vart du än finns.
 
På återseende.

Kommentarer
Postat av: J

"Lilla" J tycker också att det är synd det är sällan vi ses men när vi väl gör det är det grymt trevligt! Ta hand om dig!

2012-08-26 @ 19:43:18
URL: http://babbelbabbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0